شرایط تحصیل در کانادا

 طبق قانون کانادا، اعضای خانواده فرد (همسر یا فرزندان) می توانند پس از ورود به کانادا تقاضای ادامه تحصیل بدهند به شرط آنکه آن فرد دارای ویزای تحصیلی یا کار موقت باشد.
به واسطه قدمت دانشگاه های ممتاز در سیستم آموزشی کانادا و امکانات بسیار ویژه ای که کشور کانادا در اختیار دانشجویان خارجی برای تحصیل در کانادا قرار می دهد، کشور کانادا همواره کانون توجه علاقه مندان به تحصیل در مراکز معتبر علمی و همه افرادی که متقاضی اخذ اقامت و یا پی آر کارت کانادا بوده اند، بوده است

دانشگاه ها و مراکز آموزشی کانادا سرآمد دانشگاه های برتر دنیا هستند و تقریبا تمامی رشته های دانشگاهی را پوشش می دهند.
این کشور در مقایسه با میانگین کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، پول بیشتری برای آموزش خرج می کند
(به عنوان درصدی از GDP) و در بین کشورهای G-8 (انجمن متشکل از 8 کشور ثروتمند جهان) در مقام دوم قرار دارد.

منبع: موسسه آتیه آفرینان ایرانیان

 

سرمایه‌ گذاری در آلمان از طریق خرید ملک

 بسیاری از متقاضیان سرمایه گذاری در آلمان به دنبال یک روش سرمایه‌گذاری مطمئن هستند. روشی که بی برو و برگرد به اخذ اقامت آلمان منجر شود. در این صورت پیشنهاد می‌دهیم به سراغ خرید ملک در آلمان بروید. با این اوصاف ویزای سرمایه‌ گذاری آلمان از طریق خرید ملک را باید بهترین و مطمئن‌ترین نوع سرمایه‌ گذاری بدانیم.

به خصوص که در این نوع سرمایه ‌گذاری ریسک چندانی وجود ندارد. درنتیجه شیوه‌ ای امن برای سرمایه ‌گذاری در آلمان محسوب می‌شود. از سوی دیگر در سال‌های اخیر سود و بازدهی سرمایه‌ گذاری بر روی ملک مبلغ فراوانی بوده است.

توجه داشته باشید با اخذ ویزای سرمایه‌ گذاری در آلمان از طریق خرید ملک همه‌ چیز شسته و رفته و آماده است. کافی است روند آن به طور صحیحی طی شود تا اقامت آلمان را از آن شما کند. هموطنان عزیزمان که متقاضی سرمایه‌گذاری آلمان هستند. بدون کوچک‌ ترین دردسری می‌ توانند به خرید ملک و املاک در آلمان بپردازند. به این ترتیب به عنوان یک سرمایه‌گذار خارجی موفق به دریافت ویزای آلمان می‌شوند.

خرید ملک عموماً پاسپورت آلمان را برایتان به همراه نخواهد داشت؛ اما یک تبصره در اینجا وجود دارد. یعنی معامله (خرید و فروش) ملک یا ساخت و ساز آن را از طریق یک طرح کار و کسب ( Businesse Plan) انجام دهید. البته این طرح توجیهی باید به تایید دولت آلمان رسیده باشد.

منبع: موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان

شرایط سنی تحصیل در آلمان

شرایط سنی تحصیل در آلمان به این صورت است، افرادی که سن آنها زیر 18 سال می باشد و قصد دارند در مدارس آلمان تحصیل کنند باید در آلمان قیم داشته باشند و پدر و مادر فرد نمیتواند به عنوان قیم فرد باشند.

بعد از آن نوبت به گذراندن کالج میرسد. کالج که 1 سال یعنی دو ترم میباشد و تمام دروس آن ها به زبان آلمانی می باشد، افرادی که رشته آنها تجربی است باید کالج M-KURS و افرادی که رشته فنی مهندسی را انتخاب می کنند، T-KURS را باید بگذرانند. 

شرایط سنی برای ورود و پذیرش در دانشگاه ها مدنظر نمی باشند اما از روی مدارک شناسایی که شامل تاریخ تولدتان می باشد حدی را برای شما تعیین می کنند. برای ورود به کالج های پزشکی آلمان سن فرد نباید بیشتر از 24 سال باشد و اگر سن فرد را در نظر نگیرد و وارد مصاحبه سفارت شود شانس دریافت ویزا پایین خواهد آمد.

منبع: موسسه اعزام د انشجو آتیه آفرینان ایرانیان

 

 

 

 

شرایط کار در آلمان با مدرک دیپلم

  

آلمان این امکان را برای مهاجران قرار داده است که بتوانند با مدرک دیپلم و مدرک فنی حرفه ای به آلمان مهاجرت کنند و در این کشور مشغول به کار شوند.
اما این مدارک باید از نظر آلمان معتبر باشد. شما می توانید میزان اعتبار مدرک تحصیلی خود را از طریق 2 سایت
Anabin و Zab بررسی کنید.
این 2 سایت مدارک تحصیلی را معادل سازی می کنند و میزان اعتبار آن را در کشور آلمان تعیین می کنند. مدارک دیپلم و فنی حرفه ای ایران و برخی کشورها در آلمان مورد قبول نیست و اعتباری ندارد
.

به همین دلیل امکان دریافت ویزای کاری با دیپلم برای ایرانیان وجود ندارد و شما باید حداقل مدرک کاردانی داشته باشید تا برای ویزای کار اقدام کنید.
حتی مدارک دانشگاهی نیز باید در دو سایت آنابین و زب معادل سازی شوند تا اعتبار آن ها سنجیده شود و در صورت تایید اقامت کاری آلمان برای شما صادر شود

منبع: موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد
<-blogads->