ثبت شرکت در استرالیا

 در ابتدا لازم است این نکته را به شما بگوییم که اگر برای دریافت اقامت استرالیا می خواهید برای ثبت شرکت اقدام کنید، بهتر است راه های دیگر مهاجرت به استرالیا را مد نظر قرار دهید. روش مهاجرت و اقامت ثبت شرکت استرالیا یک روش بسیار هزینه بر است که بسیاری از افراد از عهده ی آن برنمی آیند. اما اگر قبلا سابقه مدیریت داشته اید و شرکت موفقی را راه اندازی کرده اید، می توانید به مهاجرت اقامت ثبت شرکت استرالیا فکر کنید. در این صورت با ثبت شرکت در استرالیا سود خوبی نصیب شما می شود. اما بدون داشتن تجربه موفق و آشنایی کامل با بازار استرالیا ثبت شرکت موفقیت آمیز نخواهد بود.

اگر می خواهید در استرالیا شرکتی ثبت کنید، باید در ابتدا بیزینس پلن قوی داشته باشید و این طرح تجاری را به سفارت استرالیا ارائه دهید. قبل از تهیه بیزینس پلن حتما در مورد بازار استرالیا و شرایط اقتصادی این کشور تحقیق کنید تا بیزینس پلن خود را هماهنگ با نیاز بازار استرالیا ارائه دهید و شانس خود را برای مهاجرت اقامت ثبت شرکت استرالیا بالا ببرید. برای اخذ ویزای استرالیا از طریق ثبت شرکت لازم که شما در کشور مبدا شرکت موفقی داشته باشید. در این صورت می توانید برای ثبت شرکت در استرالیا اقدام کنید. در واقع شما یک شعبه شرکت یا نمایندگی شرکت در استرالیا راه اندازی کرده اید که می توانید از طریق اسپانسر شدن شرکت اصلی اقامت استرالیا را دریافت کنید.

دقت داشته باشید که تمام مدارک و وضعیت کسب و کار شما در کشور مبدا توسط استرالیا بررسی می شود. اگر شخص جرمی مرتکب شده و یا کسب و کار او ورشکست شده باشد نمی تواند برای مهاجرت اقامت ثبت شرکت استرالیا اقدام کند و امکان ثبت شرکت در استرالیا برای او وجود ندارد.

4 شرط مهاجرت کاری آلمان

 شما برای دریافت ویزای کار در آلمان باید شرایطی را حتما داشته باشید تا مورد تایید برای ادامه روند پروسه مهاجرت به آلمان قرار بگیرید. برای اخذ شرایط مهاجرت و اقامت کاری آلمان باید موارد زیر را دارا باشید:

1. مدرک تحصیلی معتبر از کشور آلمان یا مدرک معادل سازی شده از کشورهای دیگر

2. حداقل 3 سال تجربه کاری در زمینه ی رشته تحصیلی

3. اثبات تمکن مالی در مدت اقامت کاری در آلمان و تامین هزینه های زندگی

4. داشتن بیمه مسافرتی یا پزشکی برای کل زمان اقامت یا تا زمان دریافت ویزای کار

با داشتن این شرایط شما یک قدم به دریافت اقامت کاری آلمان نزدیک تر می شوید. شهروندان کشورهایی مثل آمریکا، استرالیا، ژاپن و سوئیس نیازی به دریافت ویزا ندارند. اما ایرانیان برای انجام کارهای مهاجرت به آلمان و اخذ شرایط اقامت نیاز است ویزا دریافت کنند.

تحصیل در مقطع کارشناسی آلمان

 تحصیل در مقطع کارشناسی در آلمان دوره ای 4 ساله است. برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های آلمان متقاضی باید دارای مدرک حداقل دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم 12 ساله باشد. علاوه بر آن فرد باید قبولی آزمون سراسری (روزانه ، شبانه و غیرانتفاعی یا پیام نوری که با آزمون سراسری دانشجو میگیرد ) را در مقطع کارشناسی و در رشته ای مرتبط با رشته مورد نظر خود کسب نماید. چنین فردی باید ابتدا یک دوره یک ساله کالج را در کشور آلمان بگذراند تا بدین ترتیب اجازه ورود به دانشگاه های آلمان و تحصیل در آلمان را پیدا کند.

دوره کالج برای آن است که شما دیپلمی معادل یک شخص آلمانی دریافت نمایید. تقریبا می توان گفت هیچ دانشگاهی در آلمان وجود ندارد که این دوره را به زبان انگلیسی ارائه نماید. پس فرد برای آنکه واجد شرایط ادامه تحصیل در کالج شود باید مدرکی ارائه دهد که توانایی او را در زبان آلمانی به اثبات برساند.

در حال حاضر کالج ها از افراد متقاضی تحصیل مدرک B2 آلمانی را تقاضا می کنند. پس اگر قصد دارید در مقطع کارشناسی در کشور آلمان ادامه تحصیل دهید باید ابتدا برای بدست آوردن مدرک B2 در زبان آلمانی برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. بعد از گذراندن کالج فرد باید در آزمون ورودی شرکت نماید (البته بسته به رشته انتخابی متقاضی و قبولی ایشان در آزمون سراسری ایران دارد) و بر اساس نمرات دیپلم , پیش دانشگاهی, دوره کالج و انتخاب رشته خود فرد, میتواند وارد دانشگاه شود. امکان کار در دوره کالج وجود ندارد . فقط در تعطیلات میان ترم برای افراد وجود دارد. پس فرد باید توانایی تامین خود بدون نیاز به کار دانشجویی را داشته باشد تا در کشور آلمان دچار مشکل نگردد. ولی بعد از کالج اجازه کار پاره وقت درمقطع کارشناسی برای دانشجویان وجود دارد.

 منبع: موسسه اعزام دانشجو آتیه آفرینان ایرانیان

اقامت کاری مشاغل فنی در کانادا

 برنامه مهاجرتی نیروی متخصص مشاغل فنی کانادا یکی از برنامه های سیستم اکسپرس انتری که در نهایت به مهاجرت و اقامت کاری کانادا می انجامد.

داوطلبان واجد شرایط باید پروفایل Express Entry ایجاد کنند و در صورت رسیدن به امتیاز کافی از آنها برای ارسال مدارک دعوت خواهد شد.

حداقل شرایط لازم برای اقدام اقامت کاری کانادا از طریق این برنامه به شرح زیر است:

  1. دارا بودن مدرک آیلتس جنرال یا CELPIP معادل CLB4 در Writing و Reading و CLB5 در Listening و Speaking. متقاضیان می توانند معادل CLB معرفی شده را در آزمون های فرانسوی TEF یا TCF نیز کسب کنند.
  2. حداقل 2 سال سابقه کار تمام وقت (یا معادل آن به صورت پاره وقت) در 5 سال گذشته در ناک های مشاغل فنی مورد نیاز
  3. دریافت Certificate of Qualification یا همان مدرک معادل استادی در شغل فنی مورد نظر از سازمان فنی حرفه ای یکی از استان های کانادا، یا دریافت پیشنهاد شغلی تمام وقت حداقل به مدت یک سال در یکی از مشاغل فنی معرفی شده در این برنامه از سوی یک کارفرمای کانادایی
  4. داشتن پروفایل در سیستم اکسپرس انتری

سرمایه گذاری در ترکیه

  مهاجرت سرمایه گذاری در یک کشور دیگر منافع و ریسک های خاص خودش را دارد اما به هر حال در زمان سرمایه گذاری در یک کشور خارجی باید همه جوانب مثبت و منفی را در آن کشور در نظر گرفت و بررسی کرد. ترکیه، هنوز عضو اتحادیه اروپایی نشده است اما برای سرمایه گذاری خارجی، مخصوصا اروپایی و ایرانی که مایل به دایر کردن یک شرکت می باشند بسیار جذاب است.

اقتصاد ترکیه از نظر رشد بسیار شناخته شده است. اقتصاد کشور ترکیه با بودجه ی مالی بین المللی در حال توسعه می باشد. اخیرا، کشور ترکیه از کاهش در قیمت نفت، سود بسیار زیادی برد و پول جاری این کشور تا 24% در برابر دلار کاهش داشت. با توجه به این واقعیت که ترکیه در کشمکش های همسایگانش درگیر شده است، مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری در ترکیه نیاز به شجاعت دارد. البته تا زمانی که شما به درستی عمل کنید ضرر نخواهید داد.

هیچ شکی در آن نیست که از زمانی که اردوغان در سال 2002 به قدرت رسید، فساد را کاهش داده است و فعالیت های تجاری را تحریک کرده است، بدهی های این کشور کاهش پیدا کرده و بودجه ی این کشور به تعادل رسیده است.

تمکن مالی در یونان

 کشور یونان با دارا بودن فرهنگ و تمدن مدیترانه ای و مناظر و تفریح گاه های متنوع از سال های پیش به یکی از اهداف توریستی مردم از سراسر جهان مبدل شده و با توجه به این مزیت کشور یونان سالانه بین 8 تا 10 میلیون توریست دارد. سیاست این کشور بر این مبنا می باشد که کیفیت توریست های کشور را بالا برده و از طریق قانون اقامت یونان از طریق تمکن مالی به افراد با تمکن مالی بالا اجازه اقامت داده تا به سبب این سیاست رشد اقتصادی این کشور توسعه یابد.

فرد متقاضی می تواند براساس قانون تمکن مالی بدون نیاز به انجام سرمایه گذاری و تنها با نشان دادن در آمد ثابت در ایران برای اخذ ویزای اقامت کشور یونان اقدام کند. در سال های اخیر مهاجرت به یونان با اثبات تمکن مالی برای افراد با درآمد بالا امکان پذیر شده است. سرمایه گذاری در یونان با راه های مختلفی مانند اثبات تمکن مالی و یا ثبت شرکت و غیره صورت می پذیرد و به طور کلی سرمایه گذاری در یونان با راه های خرید ملک در یونان، ثبت شرکت در یونان و اثبات تمکن مالی در یونان امکان پذیر می باشد. مهاجرت و اخذ اقامت یونان از طریق اثبات تمکن مالی برای افراد با درآمد بالا ابتدا اجازه اقامت در یونان به صورت موقت (ویزای دو ساله یونان) را به فرد و افراد تحت تکفل او می دهد و پس از گذشت این مدت اگر تخلفی از او سر نزند می تواند اقامت خود را هر 3 سال یکبار تمدید کند.

تحصیل در انگلستان بدون مدرک زبان

مدرک آیلتس از جمله شرایط لازم برای درخواست مهاجرت تحصیلی در انگلیس لحاظ می‌شود و نمره بیشتر برارزش آن می‌افزاید اما درصورتی که دانشجویان شرایط زیر را داشته باشند، می‌توان از ارائه مدرک آیلتس صرف نظر کرد. بعضی از دانشگاه‌ ها، معیار توانایی زبانی فرد متقاضی را نمره‌ های مدرسه و دبیرستان آن‌ها می دانند. در برخی از دانشگاه‌ها دانشجویان با حداقل نمره 60 و بالاتر از آن در کلاس دهم و دوازدهم پذیرش می‌شوند. گاهی اوقات نیز تنها نمره کلاس دوازدهم شخص متقاضی تحصیل در انگلستان ، معیار سنجش است زیرا آخرین نمره، جدیدتر از نمره سال دهم و یازدهم خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است اگر دانشجویی در طول دوره تحصیل خود از زبان انگلیسی به عنوان زبان آموزشی استفاده کند و کلیه نمره‌ های او بالا باشد، کمیته پذیرش، از دریافت مدرک آیلتس صرف نظر می کند. برخی از دانشگاه‌ ها معمولا قبل از قطعی‌ شدن پذیرش، با فرد متقاضی صحبت خواهند کرد. معمولاً این مصاحبه به صورت تلفنی انجام می شود و ممکن است امتحانی هم در نزدیک‌ترین مرکز انجام شده باشد. با این مصاحبه ، میزان توانایی زبانی فرد آزموده شده و اگر دانشجویی بتواند بر مصاحبه کننده موثر شود، در این زمینه شانس بیشتری دارد.

دانشجویان بین‌المللی می‌توانند بدون مدرک آیلتس در این دانشگاه‌ها تحصیل کنند.

منبع: موسسه مهاجرتی اعزام دانشجو آتیه آفرینان

اقامت از طریق سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا کانادا

 اگر قصد دارید با سرمایه گذاری در کانادا اقامت این کشور را به دست آورید، سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا برنامه ی مناسبی برای شما نیست. زیرا در این ایالت باید علاوه بر سرمایه گذاری فعالیت اقتصادی موثری نیز داشته باشید.

به همین دلیل شما ابتدا ویزای کار موقت دریافت می کنید و در صورتی که اثبات شود فعالیتی در جهت رشد اقتصاد این ایالت انجام می دهید، می توانید برای اقامت دائم کانادا درخواست دهید.

برنامه اصلی ایالت بریتیش کلمبیا اقامتی است که به اقامت 200 هزار دلاری معروف است.

برای گرفتن اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا باید شرایط زیر را داشته باشید:

 

  1. حداقل 200 هزار دلار در این ایالت سرمایه گذاری کنید.
  2. دارایی خالص شما حداقل 600 هزار دلار کانادا باشد. این دارایی می تواند شامل پول نقد، ملک یا سهام باشد.
  3. مدرک تحصیلی حداقل دیپلم داشته باشید.
  4. در 5 سال گذشته حداقل 3 سال سابقه مدیریت با مالکیت کامل داشته باشید.
  5. مدیریت شرکت را برعهده بگیرید و در تجارت فعالیت داشته باشید.
  6. برای شهروندان کانادا یا افرادی که اقامت دائم کانادا را دارند حداقل یک شغل ایجاد کنید.

برای درخواست مهاجرت و اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا ابتدا باید به صورت آنلاین ثبت نام کنید. اگر جز افراد واجد شرایط باشید و درخواست شما قبول شود، باید برای ادامه ی پروسه در طول 4 ماه ارزش دارایی های خود را مشخص کنید و برنامه تجاری خود را ارائه بدهید و هزینه درخواست را پرداخت کنید. در کنار این موارد باید مدارک تحصیلی، سن، سابقه کار و مدرک زبان خود را ارائه دهید. البته برای دریافت اقامت در این ایالت نیازی به ارائه مدارک زبان انگلیسی نیست. اما بهتر است برای بالا بردن امتیاز خود این مورد را هم ارائه دهید.

منبع: موسسه آتیه آفرینان ایرانیان

قوانین اخذ ویزای کار در سوئد

 کاریابی در سوئد از بهترین و با اعتبارترین راه ها برای اخذ ویزای کار در سوئد است. اخذ ویزای کاری نیازمند داشتن یک دعوت نامه کاری از یک شخص دارای شرایط، که شرکتی معتبر در سوئد دارد و یا کارفرما یک شرکت معتبر در کشور سوئد می باشد، که در این حالت فرد نیز باید شرایط مورد نیاز را داشته باشد.

ویزای کار سوئد با توجه به این که این کشور مورد تقاضای بسیاری از ایرانی ها می باشد، مورد سوال واقع می شود. ویزای کار سوئد شبیه ویزای کار استرالیا، نیوزلند، کانادا، دانمارک دارای سیستم امتیاز بندی نمی باشد و اشخاص با داشتن دعوت نامه کاری از سوئد می توانند نسبت به اخذ ویزای کار سوئد اقدام نمایند.

قوانین پیشنهاد شغلی و دریافت ویزای جاب آفر سوئد برای شرکت هایی که از زمان تاسیس آن ها کمتر از یک سال می گذرد کمی متفاوت است. در مورد برخی مشاغل نیز ممکن است قوانین تغییر کند. اما به طور کلی شما برای دریافت مهاجرت اقامت کاری سوئد باید بالای 18 سال سن داشته باشید و مجوز کار از سوئد دریافت کنید. شهروندان عضو اتحادیه اروپا می توانند بدون ویزای کاری به کشور سوئد سفر کنند و بعد از پیدا کردن شغل مورد نظر مجوز کار دریافت کنند.

اما برای افراد خارج از اتحادیه اروپا به این شکل نیست و با داشتن مجوز کار می توانند اقامت کار در سوئد را بگیرند. شما باید بعد از پیدا کردن شغل خانه ای در سوئد اجاره کنید و آدرس و مشخصات آن را برای تکمیل پرونده ثبت کنید. شما باید بعد از دریافت اقامت کاری سوئد برای پر کردن اظهار نامه مالیاتی در سوئد اقدام کنید

منبع: موسسه آتیه آفرینان ایرانیان

ویزای اقامت تمکن مالی اتریش

مهاجرت به کشورهای اروپایی از گذشته موضوع مورد علاقه ایرانیان بوده است . برخی از کشورهای اروپایی جهت بالابردن میزان بازدید گردشگران و ایجاد رونق اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال اقدام به اعطا ویزای توریستی با شرایط امکان تبدیل به اقامت دائم اروپا از طریق تمکن مالی می کند. راههای مهاجرت به اتریش متنوع و گوناگون هستند که یکی از آنها اخذ اقامت از طریق تمکن مالی در اتریش می باشد.

کشور اتریش یکی از زیباترین و امن ترین کشورهای دنیا می باشد. عضویت در اتحادیه اروپا و پیوستن به پیمان شنگن باعث رشد و شکوفایی بیش از قبل در کشور اتریش می باشد. استقرار مقر سازمان ملل در شهر وین و همچنین وجود صنایع پتروشیمی قدرتمند در اتریش و همسایگی با آلمان، کشور اتریش را در شمار کشورهای قدرتمند اروپای مرکزی قرار داده است و همچنین امکان کاریابی در اتریش برای اتباع خارجه بیش از ۷۰ درصد برآورد می شود، در نتیجه اتریش یکی از انتخاب های ایرانیان جهت مهاجرت به اروپا محسوب می شود.

امکان خرید ملک در اتریش برای اتباع ایرانی وجود دارد اما اخذ اقامت اروپا ، از طریق خرید ملک در اتریش امکان پذیر نیست بلکه به شرط داشتن تجارتی به همراه خرید ملک در اتریش و پرداخت مالیات های مقرر در قانون، امکان اخذ اقامت اروپا فراهم می شود . با توجه به جاذبه های توریستی اتریش ویزای چند بار ورود به اتحادیه ی اروپا و کشورهای شنگن از سوی سفارت اتریش در تهران برای افراد و خانواده هایی که تمکن مالی خود را اثبات کند، صادر می شود و ویزای تمکن مالی اتریش ، امکان تبدیل به اقامت دائم اروپا را خواهد داشت

منبع: موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد
<-blogads->