سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در فرانسه

 برای مهاجرت و اقامت از طریق ثبت شرکت فرانسه، فرد متقاضی باید در کشور مبدا شرکتی داشته باشد. با ثبت شرکت در فرانسه شخص به عنوان کارمند استخدام می شود. فرد متقاضی باید در رتبه های بالای کاری استخدام شود و نقش پر رنگی در اداره شرکت داشته باشد. لازم است حقوق ماهانه فرد متقاضی حداقل 2000 یورو تعیین شود.

متقاضی جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری در فرانسه می بایست مبلغ 10 میلیون یورو را در زمینه ثبت شرکت سرمایه گذاری نماید. می توانید این سرمایه گذاری را شخصاً انجام داده و یا از طریق شرکتی که حداقل %30 از سهام آن متعلق به شما است این اقدام را انجام دهید. برای اینکه برای اعضای خانواده خود اقدام نمایید، نیازی نیست تا به مبلغ اولیه سرمایه خود، مبلغ دیگری را اضافه نمایید.

انواع ثبت شرکت در فرانسه

سرمایه گذاران خارجی که قصد ثبت شرکت در فرانسه را دارند، می توانند از میان انواع شرکت یک نوع شرکت را با توجه به ساختار کسب و کار و فعالیت تجاری خود انتخاب کنند. این شرکت ها به صورت زیر هستند.

  • شرکت با مسئولیت محدود SARL: این نوع شرکت متداول ترین نوع ثبت شرکت می باشد. قوانین در این نوع شرکت سختگیرانه تر است. این نوع شرکت بیشتر برای کسب وکارهای کوچک و متوسط استفاده می شود. از مزایای این شرکت این است، که می تواند توسط افراد خارجی ایجاد شود.
  • شرکت با مسئولیت محدود SAS: این نوع شرکت با مسئولیت محدود انعطاف پذیرتر بوده که می توان آیین نامه شرکت را متناسب با نیازهای خاص سهام داران تنظیم کرد. در این نوع شرکت ممکن است تحت شرایط خاص ابزارهای مالی شرکت مثل اوراق قرضه قابل تبدیل منتشر شود.
  • شرکت با مسئولیت محدود SA: این نوع شرکت نیاز به حداقل 7 سهامدار دارد.

مراحل دریافت پیشنهاد کار در اسلواکی

 شخصی که به عنوان کارفرما در اسلواکی است و میخواهد یک اتباع خارجی را استخدام کند باید توانایی پرداخت دستمزد یک ماه یک شهروند اسلواکی رو داشته باشد و همچنین آن کارفرما باید توانایی پرداخت بیمه و مالیات او را نیز داشته باشد و همچنین شغلی که خود کارفرما در آن کشور دارد یا همان بنگاه اقتصادی باید به سطحی از سود و زیان رسیده باشد.

باید بدانیم که مهاجرت و اقامت از طریق ویزای کار به کشور اسلواکی به این صورت است که کارفرما باید آن شغل را در اسلواکی ابتدا ۳ ماه به طور کامل آگهی نماید و همچنین این شغل را به مدت ۳ ماه در اتحادیه اروپا آگهی نماید که کلاً ۹ ماه می شود که چنانچه در این مدت برای شغل مورد نظر کسی پیدا نشد از نیروی متقاضی کار یا همان اتباع خارجه غیر اتحادیه اروپا استفاده نماید که همانطور که میدانیم این کار به طور واقع در شرایط امروزی که اتحادیه اروپا وحتی امریکا و آسیا را در برگرفته تقریبا غیرممکن به نظر می رسد چرا که برای آن کار در همان کشور یا اتحادیه اروپا متقاضی پیدا خواهد شد و این فرصت برای شخص و گرفتن ویزای کار جاب افر از بین می رود.

برای پیدا کردن کار در اسلواکی خود شخص باید حضور فیزیکی داشته باشد و همچنین نبود آن شخص در کشور اسلواکی امری دشوار و معمولا نشدنی است چرا که اگر در این مدت اگهی شخصی نبود بعد از از اتباع خارجی استفاده میکنند که بخواهد آن کار را انجام بدهد و لذا با اوضاع امروزی اتحادیه اروپا محال است متقاضی پیدا نشود و در این مدت بهتر است با کارفرما در ارتباط باشید و از طریق او ویزای اقامت کاری اسلواکی را اخذ نماید.

انواع ثبت شرکت در چک

 کشور چک دارای اقتصادی پیشرفته است که باعث شده سرمایه گذاران بسیاری را به سمت خود جذب کند. سرمایه گذاران باید در نظر داشته باشند که چه نوع شرکتی را می خواهند تأسیس کنند. در کشور چک رایج ترین شرکت ها تجاری مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص هستند. انواع ثبت شرکت در چک را در متن زیر برایتان توضیح می دهیم.

  • شرکت با مسئولیت محدود

شرکت مسئولیت محدود ازپرطرفدارترین شرکت ها در میان سرمایه گذاران است. این شرکت از 1 نفر تا حداکثر 50 نفر تشکیل می شود و 1 فرد می تواند هم صاحب شرکت و هم مدیر اجرایی در این شرکت باشد. شرکت مسئولیت محدود دارای 1 هیئت مدیره نمی باشد بلکه تمام اعضاء می توانند تصمیمات مستقلی بگیرند.

اگر این شرکت 1 مالک فقط داشته باشد باید مبلغ 200000 یورو سرمایه مستقل داشته باشد. اگر بخواهد شرکای بیشتری اضافه کند باید هر کدام از این شرکا 30 درصد سهام را خریداری کنند تا ثبت شرکت صورت بگیرد.

  • شرکت با سهام مشترک

این نوع از شرکت توسط 1 نفر تاسیس می شود و در این شرکت ها سهام داران هرکدام مسئولیت سرمایه خود را دارند بنابراین سهام شرکت به آسانی قابل فروش است.

این شرکت ها از یک هیئت مدیره و یک هیئت نظارت تشکیل شده اند. شرکت سهام مشترک از یک هیئت مدیره که حداقل 3 عضو دارد تشکیل شده که اعضاء آن در تمام امور می توانند تصمیم گیرنده باشند و هیئت نظارت، فعالیت های هیئت مدیره را کنترل و برعهده دارند.

  • شعبات و نمایندگی

برای ثبت شرکت های شعبه در کشور چک که شعبه ای از شرکت های خارجی است می توان اقدام نمود. این مدل از شرکت ها نیازی به سرمایه گذاری با مبلغ خیلی زیاد نیست و شرکت های شعبه که در کشور چک تأسیس می شوند در اصل نمایندگی از شرکت های خارج از کشور چک هستند.

شرکت شعبه در کنار مدیریت و حساب بانکی مستقلی که دارد به شرکت مادر یا دفتر مرکزی خود برای انجام کلیه فعالیت های خود وابسته است. برای تأسیس این نوع از شرکت ها باید ملکی خریداری شود و پس از راه اندازی باید طبق قوانین کشور چک فعالیت داشته باشند.

  • مشارکت تجارت عمومی

در این گونه شرکت ها تمام شرکا با دارایی خود در این شرکت مسئولیت دارند و این شرکت به شکل تجاری فعالیت دارد. هیئت مدیره حداقل از 2 نفر تشکیل می شود و به سرمایه گذاری اولیه احتیاجی نیست.

  • شرکت بازرگانی دولتی

شرکت بازرگانی دولتی به این صورت است که دو طرف تحت یک اسم تجاری فعالیت می کنند و به همان مقدار نسبت به مشارکت های فردی مسئولیت دارند و شرکا نسبت به تمام دارایی خود مسئولیت دارند و شرکت هم نسبت به دارایی که دارد مسئولیت دارد.

منبع: موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان

تحصیل در کشور قبرس

 بیشتر متقاضیان برای اقامت تحصیلی کشور قبرس را انتخاب می کنند زیرا دانشگاه های قبرس رنکینگ خوبی دارند و امکانات خوبی برای دانشجویانی که قصد تحصیل در قبرس را دارند فراهم می نمایند. هزینه تحصیل در قبرس بسیار مناسب است و رشته های متنوع و مختلف در دانشگاه های قبرس ارائه می شود.

تدریس در مدارس دولتی این کشور به زبان یونانی انجام می شود و برای افراد بین ۵ تا ۱۸ سال رایگان است؛ کسانی که در مدارس دولتی تحصیل می کنند و نمیتوانند یونانی صحبت کنند آموزش های ویژه ای را در زبان سپری می کنند. بیشتر مدارس خصوصی زبان انگلیسی و فرانسوی را نیز تدریس می نمایند.

مدارس بین المللی بسیار خوب در قبرس به شرح زیر است :

  • مدرسه خصوصی هریتج قبرس
  • مدرسه آمریکایی لارکانا قبرس
  • آکادمی آمریکایی نیکوزیه قبرس
  • آکادمی انگلیسی نیکوزیه قبرس
  • مدرسه فالکون قبرس
  • دبیرستان زنیون قبرس

دوره کارشناسی در کشور قبرس 4 -3 سال زمان می برد و زبان قبرس شمالی انگلیسی و قبرس جنوبی انگلیسی و یونانی می باشد. دوره کارشناسی ارشد در کشور قبرس ۲ سال زمان می برد که با داشتن پایان نامه و به زبان انگلیسی انجام می شود. افراد متقاضی با مدرک زبان با نمره ۵ و ۶ میتوانند وارد مقطع کارشناسی ارشد شوند. دوره دکترا در قبرس نیز بین ۴ تا ۵ سال با داشتن پایان نامه به طول می انجامد. متقاضیان باید مدرک معتبر کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه کنند.

منبع: موسسه اعزام دانشجو آتیه آفرینان ایرانیان

مراحل سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در فنلاند

 در میان روش های سرمایه گذاری در فنلاند، ثبت شرکت را باید جزو سریع ترین و کار راه انداز ترین شیوه بدانیم. اگر مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری فنلاند را به قصد دریافت اقامت دائم فنلاند انجام می دهید؛ باید بگوییم که سرمایه گذاری در فنلاند از طریق ثبت شرکت اقامت دائم آن را به ارمغان می آورد. بر اساس قوانین اخذ اقامت فنلاند برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در فنلاند باید مراحل زیر طی شود:

 

  • برای ثبت شرکت در فنلاند ابتدا باید طرح تجاری ( Business Plan) ارائه دهید.
  • طرح توجیهی اقتصادی شما باید به تایید دولت فنلاند برسد. این طرح تجاری زمانی تایید می شود که برای اقتصاد فنلاند سودآوری و منفعت داشته باشد. به اضافه این که موجب اشتغال زایی برای شهروندان فنلاندی شود.
  • پس دریافت این تاییدیه وارد مراحل عملی ثبت شرکت می شوید.
  • سپس باید به سراغ باز کردن حساب بانکی بروید. این مرحله از مهاجرت اقامت سرمایه گذاری فنلاند زمان بر و حتی طاقت فرسا است؛ زیرا قوانین اخذ اقامت فنلاند از یک طرف و قوانین مبارزه با پولشویی از طرف دیگر حسابی سفت و سخت هستند. به همین دلیل برای افتتاح حساب جدید شدیداً سختگیری می شود و زیر ذره بین قرار می گیرید. در این شرایط لازم است اسناد و مدارک معتبری ارائه کنید تا ثابت شود که شما قصد یک سرمایه گذاری قانونی در فنلاند را دارید؛ و صرفاً برای سرمایه گذاری در فنلاند اقدام کرده اید.

مدارک ویزای کار سوئیس

 متقاضیانی که بتوانند دعوت نامه و یا پیشنهاد کار را از یک کارفرما یا یک شرکت معتبر در کشور سوئیس بگیرند، باید برای ویزای کاری خود در کشوری که زندگی می کنند، به سفارت این کشور درخواست دهند و مدارک مورد نیاز کنسولگری را آماده و ارسال کنند. لازم به ذکر است ارائه مدارک به صورتی که سفارت از متقاضیان خواسته است، از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا در صورت نقص یا کمبود در مدارک ممکن است کار به تعویق بیوفتد یا کل درخواست کنسل شود. مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در سوئیس به شرح زیر است:

  • پاسپورت یا گذرنامه معتبر از متقاضی
  • عکس پرسنلی از متقاضی
  • رزومه شخصی از متقاضی
  • فرم تکمیل شده تقاضای ویزای کار در کشور سوئیس که بر اساس کانتون یا منطقه متفاوت می باشد.
  • قرارداد برای استخدام کاری بین متقاضی و کارفرما که بایستی در سطح و مورد تأیید قراردادهای صنفی در کشور سوئیس باشد.
  • گواهی یا مدرکی که ثابت کند که شغل مورد نظر در کشور سوئیس و کشورهای عضو اتحادیه اروپا آگهی شده است و برای آن متقاضی وجود نداشته است
  • کپی از مدارک تحصیلی متقاضی در مقاطع لیسانس و در صورت وجود فوق لیسانس یا دکترا و ترجمه آن
  • کپی از مدارک مرتبط با مهارتهای شغلی متقاضی

برای اخذ ویزای اقامت کاری سوئیس، کارفرمایی معتبر باید تقاضانامه ای را برای استخدام برای کار در اداره مهاجرت کار ایالتی کشور سوئیس ثبت کند، سپس این تقاضانامه به اداره فدرال مهاجرت (FOM) کشور سوئیس برای صدور مجوز کار فرستاده می شود. برای اخذ ویزای کاری کشور سوئیس، مقامات مهاجرتی ایالتی گواهی تأیید صلاحیت متقاضی خارجی را برای اخذ ویزا به کنسولگری یا سفارت کشور سوئیس می فرستند، تا بعد از آن شخص متقاضی برای اخذ ویزای کاری کشور سوئیس درخواست خود را ارائه دهد. در صورت تأیید درخواست و اخذ ویزای کاری کشور سوئیس، متقاضی پس از گذشت دو هفته از زمان رسیدن به کشور سوئیس و قبل از شروع به کار، می بایست درخواست خود را به مقامات محلی ارسال کند، تا بتواند رسماً شروع به کار کند.

منبع: موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان

مزایای تحصیل در لهستان

   تحصیل در لهستان دارای مزایایی می باشد که مزایای تحصیل در لهستان به شرح زیر است :

  • تحصیل در لهستان محدودیت سنی ندارد.
  • کار دانشجویی برای دانشجویان امکان پذیر است.
  • تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار در لهستان امکان پذیر است.
  • امنیت بالای اجتماعی در کشور لهستان
  • اعتبار اکثر دانشگاه های لهستان از نظر وزارت علوم
  • هزینه کم تحصیل در لهستان نسبت به هزینه تحصیل در سایر کشور های اروپایی
  • امکان اخذ پذیرش تحصیلی بدون نیاز به مدرک زبان
  • هزینه پایین زندگی در کشور لهستان نسبت به هزینه زندگی در سایر کشورهای اروپایی
  • امکان استفاده از بورسیه های تحصیل در لهستان
  • امکان تحصیل به دو زبان انگلیسی و لهستانی برای همه مقاطع در کشور لهستان
  • اجازه کار دانشجویی حین تحصیل در لهستان متناسب با مقطع تحصیلی
  • امکان تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری و اخذ اقامت در لهستان
  • زندگی در سایر کشورهای اروپایی بعد از دریافت اقامت در لهستان امکان پذیر است.
  • شهریه کم نسبت به دانشگاه های کشورهای دیگر.
  • مدرک تحصیلی اخذ شده دارای اعتبار در کل اتحادیه اروپا و دیگر کشورهاست.
  • نیازی به تحصیل در رشته مرتبط با مدرک تحصیلی قبلی نیست.
  • پروازهای ارزان از ایران

منبع: موسسه اعزام دانشجو آتیه آفرینان ایرانیان

مزایای اقامت ثبت شرکت فرانسه

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت فرانسه در کنار مالیاتی که باید پرداخت کنید دارای مزایا است که برایتان شرح می دهیم :

1. متقاضی با ثبت شرکت می تواند اقامت این کشور را اخذ نماید.

2. امکان راه اندازی تجارت درکشورهای اروپایی

3. خدمات پزشکی رایگان به متقاضی تعلق می گیرد

4. اگر متقاضی اقامت دائم بگیرد می تواند تحصیل رایگان در فرانسه داشته باشد.

5. استفاده از وام های بانکی

6. نیروی کار ماهر

7. آسان بودن ثبت شرکت

8. امکان اقامت در فرانسه 3 سال

9. نیازی به وجود متقاضی در این کشور نیست

10. همراه بودن همسر و فرزندان زیر 25 سال و همچنین والدین

11. برای ثبت شرکت نیازی به سفر به کشور فرانسه نیست

12. زندگی در اروپا

13. بعد از گذشت 5 سال می توانید اقامت دائم داشته باشید

14. زندگی در کشوری که از نظر اقتصادی دهمین کشور دنیا است

15. زیر ساخت هایی در سطح کلان جهانی در این کشور وجود دارد

16. امکان سفر به مناطق شنگن

17. در اتحادیه اروپا قوانین تجاری و گمرکی آزاد است

18. مالکیت 100 درصدی

19. با پاسپورت کشور فرانسه متقاضی می تواند به 186 کشور بدون نیاز به ویزا سفر کند.

منبع: موسسه اعزام دانشجو آتیه آفرینان ایرانیان

انواع سرمایه گذاری در یونان

 مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری یونان جز روش های بسیار محبوب برای مهاجرت محسوب می شود. برای سرمایه گذاری در یونان و اخذ ویزای طلایی روش های مختلفی وجود دارد. این روش ها به شرح زیر هستند:

  • سرمایه گذاری در یونان از طریق خرید ملک
  • سرمایه گذاری در یونان از طریق ثبت شرکت
  • سرمایه گذاری در یونان از طریق کارآفرینی
  • سرمایه گذاری در یونان از طریق تمکن مالی
  • سرمایه گذاری در یونان از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

در هر کدام از این روش ها شما به عنوان متقاضی مهاجرت به یونان باید برای دریافت ویزای طلایی یکی از سرمایه گذاری های زیر را انجام دهید.

  • ملکی را به ارزش حداقل 250،000 یورو خریداری کنید.
  • حداقل برای 10 سال با هتل یا موسسه گردشگری قرارداد اجاره منعقد کنید.
  • در شرکتی که در یونان ثبت شده حداقل 400000 یورو سرمایه گذاری کنید.
  • 400000 یورو در اوراق قرضه دولت یونان سرمایه گذاری کنید.
  • 400000 یورو در اوراق قرضه یا سهام شرکت های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید.
  • سپرده 400000 یورویی را در یکی از بانک های یونان قرار دهید.
  • 800000 یورو در اوراق قرضه شرکتی یا دولتی سرمایه گذاری کنید.

شرایط پذیرش از دانشگاه های اتریش

 یکی از شرایط ثبت نام یک شهروند خارجی به عنوان یک دانشجوی عادی در برنامه های تحصیل در اتریش ، باید یک دیپلم A یا دیپلم دبیرستانی داشته باشد که می تواند معادل آزمون Matura گواهی تحصیلی اتریشی باشد.

هرگونه شرایط مرتبط با تحصیل (مثلا آزمون ورودی) باید در کشوری که دیپلم A یا دیپلم دبیرستانی در آن صادر شده است، تکمیل گردد ، در صورتی که دوره مورد نظر در اتریش در کشور اصلی ارائه نشده باشد، پس این مدرک باید مرتبط با رشته تحصیلی مشابهی اثبات شود علاوه بر این، فرد متقاضی باید دانش کافی برای زبان آلمانی داشته باشد که در صورت لزوم، یک آزمون گرفته می شود.

یکی از شرایط اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کشور اتریش در هر مقطعی ، داشتن مدرک دانشگاهی ایران در همان مقطع می باشد. از آن جا که دروس در دانشگاه های اتریش به دو زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می شوند ، برای پذیرش در دانشگاه های این کشور تسلط به زبان آلمانی و یا انگلیسی بر اساس زبان تحصیل در دانشگاه انتخابی ضروری می باشد. حداقل نمره آیلتس قابل قبول برای تحصیل در دانشگاه های اتریش 6/5 است و حداقل مدرک زبان آلمانی معتبر برای تحصیل به زبان آلمانی در این کشور سطح B2/2 می باشد.

منبع: موسسه اعزام دانشجو آتیه آفرینان ایرانیان

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد
<-blogads->